Skip to content

Zadzwoń: +48 732 082 150   |   Napisz: sklep@kataleja.pl

Facebook Instagram YouTube
Kataleja
  • Kopertówki
  • Koszyki
  • Kuferki
  • Listonoszki
  • Plecaki
  • Saszetki
  • Shoppery
  • Szkatułki
  • Teczki
  • Worki
  • Blog
  • Kontakt
Kataleja

Masz pytania?

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Zobacz, o co najczęściej pytają nasze klientki. Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy

W jakim terminie zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Termin realizacji Twojego Zamówienia zależy od sposobu wybranej przez Ciebie dostawy paczki. W przypadku Wysyłki Kurierem lub Paczkomatem, czas wysyłki wynosi najczęściej do 5 dni roboczych (z reguły są to 2-3 dni). Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni roboczych.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

W naszym sklepie oferujemy Ci następujące metody dokonywania płatności:

1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów TPay.com.

3. Płatność Blikiem.

W jakim czasie mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jako Konsument, który zawarł Umowę kupna na odległość, masz prawo odstąpić od niej i zwrócić produkt w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od jej zawarcia, bez podawania przyczyny.

Jeśli zdecyduję się na zwrot produktu, kto poniesie koszty zwrotu?

Decydując się na zwrot Produktu ponosisz bezpośrednie koszty z tym związane.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostarczeniem zamówienia?

Kurier nie ma takiego obowiązku, więc nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Dobra wiadomość jest taka, że coraz więcej spedytorów traktuje kontakt z klientem jako standard.

Do kiedy najpóźniej mogę opłacić zamówienie?

Jeżeli wybierzesz płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, obowiązany jesteś do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

Jak długo muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Do Twojej Reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako Konsument poprosisz o wymianę Produktu, usunięcia jego wady lub złożysz oświadczenie o obniżenie jego ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że Twoja prośba została uznana za uzasadnioną.

Napisz do nas

Skorzystaj z niniejszego formularza kontaktowego i napisz, w czym możemy Ci pomóc. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Dane kontaktowe

ul. Chemików 1b,
32-600 Oświęcim

Telefon: +48 732 082 150
E-mail: sklep@kataleja.pl

Kataleja

Siedziba firmy

ul. Chemików 1b,
32-600 Oświęcim

Dane kontaktowe

Telefon: +48 732 082 150
E-mail: sklep@kataleja.pl

Obsługa klienta

Dni robocze: Poniedziałek – Piątek
Godziny: 7:00 – 15:00

Informacje

  • Formularz reklamacyjny
  • Polityka cookies
  • Polityka prywatności
  • Odstąpienie od umowy
  • Regulamin

Przydatne linki

  • Konto
  • Koszyk
  • Obserwowane
  • Zamówienie

Społeczność

Facebook Instagram YouTube

Prawa autorskie © 2023 Kataleja

Przejrzyj koszyk

Brak produktów w koszyku.
X
Scroll to top
  • Kopertówki
  • Koszyki
  • Kuferki
  • Listonoszki
  • Plecaki
  • Saszetki
  • Shoppery
  • Szkatułki
  • Teczki
  • Worki
  • Blog
  • Kontakt